Mercedes-AMG va revelar els detalls dels nous motors híbrids endollables anomenats E Performance. Aquests utilitzaran els motors V8 de dos litres de 4.0 litres (M177) i el recentment desenvolupat de quatre cilindres de 2.0 litres longitudinal (M139). Pel que fa a la solució V8 PHEV, es presentarà en el nou Mercedes-AMG GT73e 4Matic, que hauria d’arribar a finals d’aquest any i oferirà més de 815 CV i uns 1000 Nm de parell. També s’espera que la Classe S i el futur SL rebin una versió 73e similar a l’AMG GT.
El PHEV de liti 2.0 de quatre cilindres debutarà al nou “llinatge” AMG de la classe C i hauria d’adoptar la designació Mercedes-AMG C63e 4Matic. En aquest cas, el motor de gasolina rep un sistema híbrid similar al del V8. Amb 408 CV del motor de combustió associat a 204 CV del propulsor elèctric, podem esperar un veritable cotxe esportiu, però al mateix temps eficient gràcies a la possibilitat de conduir en mode 100% elèctric.
Amb la nostra nova estratègia de motorització, transportem l’ADN de la marca cap a un futur electrificat. Els nostres híbrids de rendiment, desenvolupats íntegrament a Affalterbach, superaran la dinàmica de conducció dels nostres models actuals i, per tant, estaran a l’altura de la nostra nova etiqueta de tecnologia E Performance. Amb derivats totalment elèctrics basats en els models Mercedes-EQ, nosaltres, com Mercedes-AMG, també continuem augmentant l’electrificació de la cartera, obrint-nos així a nous grups que puguin experimentar Mercedes-AMG com el rendiment i la marca de luxe de la Segle XXI
Phillipp Schiemer, president del consell d’administració de Mercedes-AMG.