Vojtech Stajf i Vladimir Zelinka es van assegurar la seva primera victòria al Campionat Europeu de Ral·lis Històrics dins de la categoria 2 després d’una batalla titànica amb Ernie i Karen Graham l’últim dia del 69è Ral·li Costa Brava, la novena ronda del Campionat Europeu de Ral·lis Històrics de la FIA 2021.
La tripulació txeca va ser la líder durant la nit i va aconseguir el millor temps a les tres primeres especials del dia, però la tripulació britànica va respondre aconseguint el millor temps a les tres següents, inclosa l’especial del Circuit de Barcelona-Catalunya.
Tot i això, no va ser suficient i Stajf i Zelinka van aconseguir el millor temps en l’últim tram del dia per adjudicar-se el títol de la categoria 2 en la seva temporada de debut per només 27,4 segons després de dos dies de competició.
Antonio Sainz i David de La Puente es van emportar la victòria a casa al 69è Ral·li Costa Brava, en la batalla de la Categoria 4. La tripulació espanyola va completar el ral·li en 2:00:51,7, només 2,7 segons per davant del BMW M3 E30 núm. 5 de Jean-Francois Mourgues i Stephane Prevot. La tripulació francobelga va aconseguir el millor temps en quatre de les set especials per gairebé arrabassar la victòria de la categoria al Subaru.
El BMW M3 E30 núm. 11 de Gabriele Noberasco i Michele Ferrara va acabar el ral·li en tercera posició, els italians a 51,1 segons del cotxe guanyador, però va tenir el consol d’aconseguir el millor temps a la SS10 (Circuit de Barcelona-Catalunya ).
Tot i retirar-se del Ral·li Costa Brava a la primera jornada, el campió de pilots de la categoria 4 del FIA European Historic Ral·li 2021 és Daniel Alonso, l’asturià ja acumulava suficients punts per aconseguir el títol abans de l’última prova de la temporada .
El guanyador de la Categoria 3 va ser el Volvo 244 nº 25 de Siegfried i Renate Mayr després que el Porsche 911 SC nº 7 de Karl Wagner i Gerda Zauner no reiniciés el Ral·li Costa Brava després que el Porsche patís problemes de motor el primer dia. Els Mayr van completar el ral·li en 2:18:03.5 per aconseguir la victòria al seu primer Costa Brava.
Els guanyadors de la Categoria 1 van ser Antonio Parisi i Giuseppe D’Angelo, els italians van acabar el ral·li en 2:21:20.2 amb el Porsche 911S núm. 32 per confirmar un altre títol del Campionat Europeu de Ral·lis Històrics de Categoria 1. Van acabar amb per davant dels seus compatriotes Carlo Fiorito i Marina Bertonasco al volant del BMW 2002 Ti nº 33.
Els títols del campionat de la Categoria 3 ja havien estat assegurats per «Zippo» i Denis Piceno abans del Ral·li Costa Brava, ja que els italians van aconseguir cinc victòries a principis d’any.
El Campionat de Copilots de la Categoria 4 va ser guanyat per Juergen Nolte, l’alemany va aconseguir 86 punts al costat del seu company d’equip austríac Alfons Nothdurfter, que va acabar la temporada com a Subcampió de la Categoria 4 darrere de Daniel Alonso.
Campionat de Catalunya Ral·lis Vehicles Clàssics i Històrics (Velocitat)
Jordi Ventura i Josep Autet (Volkswagen Golf GTI) van aconseguir el triomf després de superar vehicles més potents, com el dels seus immediats perseguidors Thierry Marcobal / Justine Obrecht (BMW M3), amb Rubén Cervera / Cristina Inés (Ford Escort RS2000) en tercera posició.
Campionat de Catalunya Regularitat Ral·lis d’Asfalt (Regularitat Super Sport)
A la prova puntuable pel campionat català es van endur la victòria Jorge Villasán / Jordi Ibarra (Volkswagen Golf GTI), molt constants durant tota la prova i superant així Ramon Dalmau / Antoni Moragas (BMW 325i). L’equip Joaquim Gummà / Joaquim Turón (BMW 323i) van aconseguir la tercera plaça.
Campionat de Catalunya Regularitat Ral·lis d’Asfalt (Regularidad Sport)
En la categoria de regularitat de mitjana baixa, Carles Miró / Iván Matavacas (Porsche 911 SC) aconseguien la victòria, seguits d’Antoni Verdaguer / Maria Jesús Mora (Porsche 944 Turbo) i de l’equip belga Kurt Declerck / Philipp Defreyne (Porsche 914/6), tercers per només 0.6 punts respecte als segons classificats.