El 2021, Sebastien Ogier va guanyar el vuitè títol mundial de ral·lis i va acabar amb la seva participació al WRC a temps complet, només té previst fer algunes curses el 2022. Sense centrar-se en el campionat del món de ral·lis, Ogier pot estar interessat en el campionat del món de resistència de la FIA. El pilot va estar present a Bahrain amb Toyota a les proves de principiants realitzades al novembre i on va pilotar el GR010 per primera vegada.
Kamui Kobayashi, que combina el paper de pilot amb el de cap de l’equip, va deixar oberta la possibilitat que Toyota posi 3 cotxes a la pista a l’edició 2023 de les 24h de Le Mans, un d’ells amb Ogier a la tripulació.
«Col·locar un tercer cotxe és una gran feina, i en els últims anys només hem tingut dos cotxes per cada cursa al WEC i Le Mans. Si volem posar un tercer cotxe a la pista, hem de preparar tots els mecànics, enginyers, també del costat del pilot. Jo diria que serà molt difícil el 2022, perquè el temps és una mica curt. Però podria ser una opció per al 2023. I és clar que Sebastien, quan va conduir a Bahrain, va ser ràpid. Passar del ral·li a la pista i als cotxes esportius és una gran diferència, però Sebastien ho va fer molt bé des del principi. Crec que podria ser força interessant si vol córrer a Le Mans amb el nostre cotxe. Intentarem donar-li més oportunitats de conduir i a veure si podem fer un tercer cotxe; Crec que sí, aquesta podria ser una oportunitat per a ell».