Arribàvem a Astúries com a líders del Campionat d’Espanya després del segon lloc del Costa Brava i el primer a Extremadura. El ral·li no es presentava gens fàcil a causa de la meteorologia canviant que ens acompanyava ja des dels dies previs al ral·li. Començàvem el divendres amb bones sensacions en els dos primers trams, afermant-nos en la segona posició darrere dels sempre rapidíssims Ferreiro i Anido, que en aquesta ocasió no puntuaven per a cap campionat.
Tot anava bé fins que en el control horari del tercer tram, el filtre de la gasolina es trencava i ens feia abandonar. Ens temíem el pitjor, ja que no teníem recanvi, però gràcies a l’ajuda del meu amic Alejandro Gutiérrez, enginyer de l’equip Cosmos Racing, n’aconseguim un.
Ja reenganxats el dissabte l’objectiu era clar: gaudir dels trams i acabar el ral·li amb el millor sabor de boca i amb els majors punts possibles de cara al campionat. En el tercer tram del dissabte, tot se’ns va posar a favor. Aconseguíem l’escratx en el TCPlus i un dels nostres rivals en el campionat abandonava per una sortida de carretera, deixant-nos en safata el tercer lloc del pòdium (segon a efectes de puntuació).
Al final, un gran balanç i un bon grapat de punts que ens permeten afermar-nos còmodament en la primera posició del campionat. Ara, la nostra pròxima parada serà a Reus. Allí, el cap de setmana del 9 i 10 de juny disputarem el Ral·li Costa Daurada Legend. Un esdeveniment al qual tenim moltes ganes de tornar, ja que l’any passat va suposar la nostra primera victòria absoluta.
Voldria agrair com sempre a Baporo Motorsport la seva gran feina durant el ral·li. En aquest campionat tenim assistències remotes, com en els vells temps, i en ral·lis amb tants canvis climatològics sempre és una gran alegria arribar a la meta d’un tram i veure’ls allí preparats per a ajudar.
Seguim!
Bonito resumen ,no le quito ni una coma muy bien explicado todo
Mucho Piloto y Copiloto 👍