Extreme E: Tornem a Sardenya

Sardenya, última prova de la Season 3 de les series Extreme E marcant les rondes 5 i 6, es tornaran a repetir de nou.

Seran les cites 7 i 8. Els problemes de logística i dificultats per poder arranjar una prova, que a dues setmanes de disputar-se, encara ens trobàvem buscant al mapa en quin racó del planeta aterraria aquest campionat, capitanejat pel conegut Alejandro Agag, també cap de la Formula E entre d’altres.

Inicialment, aquestes dues cites estaven previstes que es poguessin disputar en territori nord americà o sud-americà, sense més detalls el promotor d’aquesta competició no ha pogut tancar cap prova a temps, fet que ha provocat que s’hagi de repetir emplaçament de la darrera prova disputada, en aquest cas, ens tornem a trobar a l’illa de Sardenya.

Ja s’ha pogut saber que s’està dissenyant un nou traçat per tal de poder oferir una nova experiencia de la superficie que ofereix aquesta illa. La zona on es realitzarà la prova es una are d’entrenament militar de l’armada italiana, concretament ens situem a Capo Teulada a Sulcis-Iglesiente (via Extreme-E)

Ja van disputades 6 proves a destinacions com Neom a l’Arabia Saudita en motiu de la Desert X Prix, a Escocia es va disputar el Jurassic X Prix i a Sardenya es coneix com a Island X Prix.

l’Equip Acciona Sainz (operat per la catalana QEV Technologies) es qui ocupa la posició de líder amb un petit marge de punts amb l’equip RXR, l’equip del campió de la F1 al 2016, Nico Rosberg, amb els pilots Mikaela Ahlin-Kottulinsky i el 5 vegades campió del mon de Rallycross, Johan Kristoffersson.

L’equip Acciona-Sainz enguany compta amb un pilot masculí ben diferent al que fora Carlos Sainz Sr, es tracta del experimentadíssim Mattias Ekström, qui ocupa el lloc de Carlos, ja que el veterà pilot ha fet un pas al costat aquesta temporada per poder centrar-se en la seva preparació per al Rally Dakar.

Que dir de la Laia Sanz, cada vegada més forta en el seu habitacle, i com no agafant velocitat i una confianza que la fan ser una de les pilots dona més competitives de l’Extreme E.

Seguint fent repàs als nostres, en aquest cas, l’equip ABT Cupra, no compta amb cap representació catalana en la seva alineació de pilots, l’equip de catalano-germà compta amb la pilot jove Klara Andersson habitual dels rallys i actual pilot al World Rallycross i un vell conegut dels raids, actual campió del Dakar, Nasser Al-Attiyah.

Sens dubte, Extreme E fa honor a la seva paraula, curses amb tot tipus de situacions que fan que cap cursa s’assembli en res a l’anterior. Un format que no deixa a ningú indiferent i amb cobertura online via xarxes socials i al YouTube oficial del campionat.

Recorda, Extreme Island X Prix Ronda 7 i 8 a Sardenya, els propers 16 i 17 de Setembre.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments