L’equip alpine ha formalitzat els noms dels seus sis pilots per competir al Campionat del Món de Resistència en la categoria Hypercar l’any 2024. Els elegits són Nicolas Lapierre, Ferdinand Habsburg, Paul-Loup Chatin, Matthieu Vaxiviere, Charles Milesi i Mick Schumacher.
Bruno Famin, vicepresident d’automobilisme d’Alpine, ha declarat que bsucàven alguna cosa més en les seves alineacions de cara la propera temporada:
Així doncs, Alpine confirma els sis pilots que correran per l’equip francès a partir del 2024 en els seus dos Hypercars inscrits al Campionat Mundial de Resistència (WEC). Tres pilots francesos que ja treballen amb Alpine Endurance Team s’inclouran al programa: Nicolas Lapierre, Matthieu Vaxiviere i Charles Milesi.
Se’ls unirà el francès Paul-Loup Chatin, que ja coneix l’equip, l’austríac Ferdinand Habsburg i l’alemany Mick Schumacher, que debutarà en les carreres de resistència. Alpine revelarà la decoració oficial de l’A424 a l’acte de llançament del 7 de febrer de 2024.
Kubica fitxa per AF Corse
L’arribada de Schumacher a l’equip Alpine era un secret a veus però durant aquest matí arribava un noticia més sorprenent per al WEC, l’arribada de Robert Kubica a l’equip AF Corse. El pilot polonès s’uneix a l’estructura italiana per a la temporada 2024, en un programa que encara no s’ha comunicat.
En les properes setmanes es comunicarà més informació sobre l’associació entre AF Corse i el polonès de 38 anys, vigent campió 2023 de la categoria LMP2 del Campionat del Món de Resistència.
Tot i que en les últimes setmanes han sorgit rumors de contactes amb Jota per competir en Hypercar la propera temporada, Robert Kubica podria finalment conduir un Ferrari 499P. Recordem que la possibilitat d’un tercer Ferrari LMH amb un equip privat ha estat esmentada per Antonello Coletta durant les últimes setmanes. Primer a la Finali Mondiali, després a les 8 Hores de Bahrain.
Robert Kubica amb Ferrari, aquest és una divertida picada d’ullet a la història. Abans del seu accident al ral·li Ronde di Andora el 2011 que el va privar de la mobilitat del braç dret, el polonès de fet havia signat un precontracte amb la Scuderia per competir a la Fórmula 1 el 2012.