Nicolas Gilsoul i Thierry Neuville s’han vist obligats a retirar-se en la setena especial del Ral·li d’Estònia després d’arrancar una roda trencant un braç de suspensió del seu Hyundai i20 Coupé WRC. El copilot belga explica els fets i les conseqüències del que es pot considerar un cop dur per a les aspiracions al títol.
«Havia començat molt bé aquest matí, hem vist que el Hyundai va aconseguir fer un pas endavant, i les tres tripulacions anàvem bé, teníem un bon lloc al podi i estàvem en un mocador.
Per desgràcia per a nosaltres, a la primera especial de la tarda, ens hem sortit de la línia i hem colpejat alguna cosa a l’exterior de la carretera, cosa que ha danyat la suspensió posterior i ens ha provocat la retirada.
És un revolt al que ens apropem a uns 170 km / h i, en aquest punt, que s’havia eixamplat una mica més que els altres, hi havia una pedra o un bony a l’interior que era molt dur i qui va fer malbé el cotxe. Vam haver de corregir la trajectòria i això va treure el cotxe del revolt. Per sobre de tot, no hem de rendir-nos i intentar continuar treballant de la mateixa manera «.