Després d’haver tornat rotundament al Campionat Europeu de Ral·lis a principis d’aquest mes a Hongria, Andreas Mikkelsen continuarà els seus esforços en la última prova del calendari.
En menys de dues setmanes, el pilot noruec serà a la sortida del ral·li canari, una cursa d’asfalt que ja coneix bé. El 2012, data de la seva última aparició a l’arxipèlag espanyol, l’ex pilot oficial de Hyundai i VW al campionat del món va aconseguir el segon lloc absolut al volant d’una Skoda Fabia S2000, sent batut pel seu company d’equip Jan Kopecky amb la mateixa muntura.
Per a la seva tercera participació a Canàries, Andreas Mikkelsen tindrà clarament l’ambició de repetir la seva actuació hongaresa i, en general, s’oposarà a una competència idèntica. Tornarà a alinear-se al volant d’un Skoda Fabia R5 equipat amb pneumàtics Pirelli amb Ola Floene a la seva dreta.
Sense pressupost, l’actual campió amb un dues rodes motrius

Campió d’Europa la temporada passada, Chris Ingram no ha competit en cap ral·li el 2020 fins ara. La setmana vinent, al ral·li de les Illes Canàries, el britànic es tornarà a posar els guants per fer un repte completament nou.
Associat amb l’equip Toksport WRT durant dues temporades, el jove britànic serà l’encarregat de demostrar les qualitats del nou Clio Rally5 introduït per l’equip alemany.
“Tot i que el meu enfocament només és establir un programa adequat per al 2021, aquesta és una gran oportunitat per tornar al volant en un ral·li que realment m’encanta.
Després d’un any sense cotxe, estic molt emocionat de tornar amb l’equip i serà fantàstic donar suport a Toksport per millorar el Clio i després tenir-lo a punt per actualitzar les especificacions del Rally4 el 2021 ”. va comentar el britànic al lloc web oficial d’ERC.
Mentre conduïa aquest Renault Clio, Chris Ingram trobarà el fabricant del diamant, una marca que coneix bé per haver fabricat les seves gammes al volant d’un Twingo R2 del 2012 al 2014 i, en particular, al Campionat Europeu de Ral·lis.