Compte enrere RALLYRACC: ruta del ral·li

Loeb va aconseguir la seva última victòria al WRC després d’una intensa jornada final al RallyRACC Catalunya – Ral·li d’Espanya, i hi ha pocs canvis per l’única prova de superfície mixta del certamen que es disputa del 24 al 27 d’octubre.

El més destacat

• Salou Els agressius World Rally Cars s’alinearan al passeig marítim abans de la cerimònia d’inici de dijous a la nit. Perfecte per veure de prop a aquests monstres de nova generació. Els pilots del WRC es reuniran amb els aficionats, i signaran autògrafs i posaran per les fotos abans de la sortida. Treu-te el teu selfie !!

• Dos dies després, les estrelles del WRC i els cotxes entraran en acció a la mateixa zona per a un tram tècnic de 2, 24 km pels carrers costat de la platja el dissabte a la tarda. Comença al port esportiu i segueix cap al centre per carrers lliscants per la invasió de la sorra de la platja.

• Espectacle a la Fatarella – Vilalba divendres a la tarda. Pneumàtics desgastats pels constants canvis de terra a asfalt i viceversa, i la previsió d’altes temperatures fan que la goma pugui estar en condicions menys que perfectes per a aquesta última especial del dia. L’espectacle està garantit.

El parc temàtic Port Aventura World de Salou serà el centre neuràlgic en el seva 15 ª edició i el passeig marítim de la ciutat de Salou acollirà la cerimònia de sortida dijous a la nit.

L’acció arrenca amb especificacions de terra, la primera etapa de divendres, la més llarga de la prova amb 129, 70 km. Una curta especial en els camins de terra de Gandesa (7, 00 km) i un Horta-Bot renovat (19, 00 km), portarà als diabòlicament difícils 38, 85 km de la Fatarella-Vilalba.

El tram més llarg del ral·li combina terra i asfalt amb freqüents canvis de superfície, conservar bé els pneumàtics pot fer guanyar temps de manera decisiva.

L’assistència a Salou precedeix una repetició de les tres especials abans d’una assistència nocturna més llarga del que és habitual, 1 hora i 15 minuts, en què els equips competeixen contra el rellotge per convertir els seus cotxes de terra a asfalt.

El dissabte és idèntic al 2018, amb dos bucles a Savallà (14, 08 km), Querol (21, 26 km) i El Montmell (24, 40 km) abans de la tradicional i espectacular especial de Salou (2, 24 km).

La jornada final de diumenge comença amb Riudecanyes (16, 35 km), amb la seva famosa rotonda, i el retorn de la revirada i tècnica especial de la Mussara (20, 72 km) que trorna per primera vegada desde 2014.

Tots dos seran disputats dues vegades, separats per l’assistència de mig matí a Salou, amb el segon pas de la Mussara que serà el Wolf Energy Power Stage i que oferirà punts extra als cinc pilots més ràpids.

Els pilots s’enfrontaran a 17 trams que cobreixen 325, 56 km abans de la cerimònia del podi al passeig marítim de Salou.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments