RAID: SsangYong fa un pas endavant cap al Dakar amb el nou Korando DKR

A SsangYong segueixen lluitant pels seus somnis. Al 2018 van debutar al Dakar després de guanyar-se una plaça gràcies a la Dakar Series de la Baja Aragó i ho van fer arribant a meta entre les llàgrimes de Óscar Fuertes i el somriure brillant de Diego Vallejo després nits sense dormir. El gener passat, al Dakar 100% peruà, van repetir la gesta després de superar infinitat de problemes i encara els han quedat ganes de més.

El proper 5 de gener, la parella espanyola tornarà a estar a la línia de sortida del Dakar, aquest cop a l’Aràbia Saudita, i ho faran amb un nou buggy al que l’han batejat com Korando DKR , després de presentar la quarta generació de el model de carrer fa uns dies. El nou prototip compta amb una decoració enormement cridanera, amb els colors blanc i bordeus mat com a protagonistes.

Té propulsió posterior amb un motor de gasolina Chevrolet V8 (450 CV) en posició central i augmenta de 2.900 a 3.100 mm seva distància entre eixos. A més, és més alt (2.050), més llarg (4.800) i més ample (2.300) que el vehicle que Fuertes i Vallejo van pilotar aquest 2019.

El Korando DKR compta amb un xassís multitubular amb gàbia integrada de Crom-Molibdè i amb un centre de gravetat més baix. A més, és capaç d’aconseguir velocitats puntes que ronden els 200 km/h i compta amb un sistema d’inflat-desinflat que pot ser activat des de dins de la cabina i que actua en les quatre rodes (no només en les del darrere com el Rexton DKR de 2019 ).

La preparació aquest any ve de la ma de Sodicars – els mateixos que treballen amb Isidre Esteve i Cristina Gutiérrez i la nova muntura de Fortes i Vallejo fa dos mesos per primer cop, per sumar una segona jornada de test al Marroc al mes d’octubre.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments