La copa comptarà amb 6 proves del CERA que comptarà amb el nou Clio RSR, i s’inclourà el RallyRACC, i una cursa a Portugal.
La gran novetat per a l’any 2020 és el llançament del nou Renault Clio RSR, sobre la base del nou Clio R.S. Line de 5a generació, que compta amb el motor de 4 cilindres 1.3 TCe dotat d’un turbocompressor Garrett i que lliura 180 CV.
La fiabilitat, les prestacions i el control de costos han estat les paraules clau per a la nova generació del nou Clio, on oferirà una polivalència mai vista. El mateix vehicle sobre una mateixa base pot competir en 3 categories: Circuits, Ral·lis i Ral·licross, gràcies a uns kits de conversió disponibles.
Referent a la competició en ral·lis, la gran novetat d’aquesta temporada és el Clio Trophy Espanya, la tornada d’una copa Renault en el marc del campionat d’Espanya de ral·lis d’asfalt. Una desena de reserves registrades fins avui per al model Clio RSR Ral·li 5 confirmen la confiança dels pilots i equips. El calendari consta de 6 proves, començant pel 53è ral·li Illes Canàries, seguint pels ral·lis d’Orense, Rouergue, a Portugal, Princesa d’Astúries, RallyRACC i, en última instància, el ral·li Comunitat de Madrid – RACE. Com a grans novetats, una gran dotació de premis en metàl·lic i en pneumàtics, classificacions Júnior, Team i Xarxa Renault.
En definitiva, un programa de competició complet, assequible per a totes les butxaques, orientat a cobrir tot el territori estatal i promoure l’accés dels joves a la competició, com és costum en Renault, després de 52 anys consecutius de presència consecutiva. Aquest any amb la guinda del nou Renault Clio RSR de 5a generació i de la nova figura del promotor de circuits.