La sortida d’Audi a finals de temporada ha sumit el DTM en una profunda crisi.
Però, ¿el cap del DTM Gerhard Berger pensa en rendir-se en vista de la difícil situació?
«De moment, aquesta pregunta no me l’he plantejada», va dir l’austríac a l’ORF. I això malgrat el fet que amb BMW només queda un fabricant – i que la recerca d’un successor per a l’empresa amb seu a Ingolstadt és extremadament difícil a causa de la crisi de la corona.
Segons Gerhard Berger, encara no ha donat per perdut el DTM
En 2017, Berger havia assumit la presidència de l’organització paraigua del DTM, ITR, quan el món encara estava en ordre. Poc després, Mercedes va anunciar la seva retirada. Està l’austríac experimentant actualment el seu moment més difícil en el DTM? «En el curs de la meva vida esportiva i de negocis mai he fet la distinció entre un moment difícil o fàcil«, diu.
«Sempre hi ha obstacles, així és la vida. I el gran que serà l’obstacle actual, el superarem ara juntament amb els socis». Una declaració interessant, perquè BMW encara no ha deixat clar si seguiran sent lleials al DTM a vista de les circumstàncies actuals.
El mateix Berger, però, confia a tornar a posar en marxa la competició tradicional gràcies als «milions de fans darrere de la plataforma». Però això no vol dir que el DTM no exigeixi més temps a aquest home de 60 anys que el que tenia previst quan va assumir la direcció de l’ITR.
«Per descomptat que tinc la meva companyia«, es refereix a la seva companyia de logística. «Per descomptat que també tinc una vida privada, però diria que el DTM m’exigeix un treball a temps complet.»
«Sempre ha tingut l’esperança que el proper any sigui millor, però d’alguna manera cada any hi ha una nova sorpresa. I és del mateix estil cada any «.