Encara no hi ha molt que Sébastien Ogier no hagi fet en la seva carrera en el WRC, però per casualitat conduir un cotxe del grup B és un d’ells i el té ben apuntat a dalt de tot de la seva llista de desitjos.
I quin és el cotxe que sis vegades campió del món de ral·li li agradava conduir? L’Audi Quattro, que va conduir el fabricant alemany al títol mundial dels fabricants a 1982 i 1984, ni més ni menys que el cotxe que va revolucionar el Campionat Mundial de Ral·lis. Com que a l’era dels grups B els cotxes es van tornar cada cop més potents i espectaculars, Audi va introduir primer el seu Sport Quattro i després el «monstre» alat, l’E2, el motor del qual tenia més que 500 cv:
«Fa poc vaig veure Mads (Østberg) que conduïa un grup B d’Audi Quattro i crec que això també ho he de fer un dia. Sovint he tingut ofertes per fer-ho, però fins ara sempre m’he negat i sempre m’he centrat en el present, però arribarà un moment en què el meu horari hauria d’estar una mica més relaxat i després d’això intentaré tenir aquesta experiència del passat.
Potser el Peugeot 205 Turbo 16 També pot ser especial, si també tinc l’oportunitat «, va dir Ogier, que sospita que li agradarà l’estil de conducció diferent d’una màquina del Grup B en comparació amb els actuals WRC «Són tan diferents dels cotxes que conduïm ara. Obbviament, el que tenim ara és el cotxe de ral·li més ràpid produït, però en aquell moment ja hi havia cotxes potents enormes, però tot el que els feia molt més difícils de manejar, crec. Els frens, les suspensions, els pneumàtics no s’adaptaven definitivament a la potència que tenien, així que no sé, només puc intentar sentir i imaginar el repte de conduir aquests cotxes ”, va dir el francès.
Va triar el Ral·li Monte-Carlo. Carlo com a esdeveniment favorit del WRC:
“Va ser la prova que em va donar la passió per aquest esport. Per sort, per a mi, he aconseguit guanyar-lo moltes vegades. Sovint dic que és la prova que em proporciona més satisfacció a l’any i, si hagués guanyat una vegada, sempre escolliria aquesta ”, va dir.