Mikkelsen serà anunciat com a pilot de proves de Pirelli quan l’empresa italiana reveli el seu programa complet de preparatius per al seu retorn a temps complet com a proveïdor de pneumàtics al Campionat Mundial de Ral·lis en 2021.
Sense conduir enguany després de dues temporades en Hyundai, va dir al mitjà americà DirtFish:
«He estat en contacte amb Pirelli i sé que el meu nom està en la taula com altres pilots, però res està confirmat al 100%».
Kris Meeke era un altre nom relacionat amb el treball, però DirtFish entén que podria haver-hi reserves sobre el retorn de Meeke a un C3 WRC després que ell i Citroën se separessin de la companyia a meitat de la temporada 2018 del WRC.
Pirelli començarà les proves per al seu retorn el mes vinent, mentre que fonts a França han confirmat que la marca italiana utilitzarà un Citroën C3 WRC per a tot el seu desenvolupament en marxa amb Mikkelsen.
«El C3 és el cotxe obvi per a aquest treball. Vols prendre un dels altres tres equips [actuals del WRC], llavors immediatament els dónes dos [avantatges]. Estan provant més que els altres dos i prenen més coneixement per al pneumàtic abans del pròxim [any]. Això no és bo per a Pirelli i no és bo per al campionat. Això funciona per a tothom».
S’entén que la primera cursa de Pirelli amb un pneumàtic d’especificació 2021 podria arribar a Sardenya, on Mikkelsen va debutar amb Citroën Racing en 2017.