Després de gairebé tres mesos al Japó, els tècnics d’Honda han tornat a la seu que la seva empresa té en Milton Keynes, a pocs metres de la fàbrica de Red Bull Racing.
Els enginyers nipons han aconseguit arribar a Anglaterra poc abans de l’entrada en vigor de la quarantena i en les dues últimes setmanes han reprès l’activitat per a preparar-se per a l’estrena de la Fórmula 1 2020.
La primera aparició en pista post-COVID-19 de Red Bull està planificada per a dijous que ve, en el circuit de Silverstone. Allí realitzaran un dia de filmació amb el RB16 d’aquesta temporada.
Verstappen i Albon tindran a la seva disposició només 100 km en total per a recuperar el feeling amb el cotxe, però l’equip podrà recollir dades del monoplaça amb les actualitzacions ja instal·lades. Tot això, a dues setmanes que la F1 arrencada a Àustria.
Helmut Marko segueix cabrejat perquè el Red Bull Ring –seu del GP d’Àustria i del de Estiria– hagi estat a la disposició de Renault F1 durant dues jornades la setmana passada. Allí, els francesos van provar amb Ricciardo i Ocon pujats a un monoplaça de 2018.
«Encara que hagin rodat amb un cotxe de fa dos anys, han pogut utilitzar la unitat de potència de 2020, i estic impressionat de la fiabilitat que han assegurat tenir. Continuo preguntant-me si ha estat una jugada intel·ligent llogar el Red Bull Ring a un equip rival…», va comentar l’austríac en el diari Österreich.