Ja no es tracta només de cotxes i l’oferta d’una gamma completa de models híbrids. Lexus vol diversificar la seva aposta per la sostenibilitat, invertint en agricultura ecològica i en la producció de … pomes.
La prestigiosa marca Toyota, es compromet a portar la seva etiqueta exclusiva més enllà dels cotxes. I de manera similar al que va fer recentment Rolls-Royce, que va instal·lar arnes als camps de la seva seu, on més de 250.000 abelles produeixen mel de qualitat, comercialitzada sota l’emblema del constructor de luxe britànic, es dedica a Lexus ara a la producció de fruites.
És una qualitat específica de les pomes, cultivada a Espanya, a la Sierra de Alcarama, a la Rioja Baixa, una zona demarcada per la Reserva de la Biosfera de la UNESCO. Un microclima únic, on la temperatura varia gairebé 20º entre la nit i el dia, i que aporta als fruits un sabor, color i aroma característics.
Imatge de marca
Com que els mètodes de producció dels cotxes de la marca valoren molt l’aportació artesanal dels amos de Takumi, l’obtenció d’aquestes pomes Fuji, molt apreciades al Japó i d’una qualitat impressionant obeeix a alguns processos manuals, concretament en l’etiquetatge individual dels adhesius amb el logotip de Lexus. a cada poma abans que maduri. Es fa a la pell durant els mesos de juny i juliol, en el punt de major incidència de la llum, de manera que es marquen com si es tractés d’un tatuatge.
El fabricant japonès no ha revelat si té intenció de comercialitzar aquest nou producte, però és probable que aquestes pomes siguin només un altre “regal” disponible per als clients de la marca als seus principals distribuïdors de tot el món.