Aquest és el primer model fruit de l’acord entre Toyota i Suzuki que donarà lloc a una gamma renovada per a Suzuki basada en els models Toyota.
L’Across és un Toyota RAV4 amb un frontal redissenyat, on apareixen el logotip de Suzuki, la característica reixa i poca cosa més. A l’interior, les diferències són encara més petites, a més de ser una còpia compatible amb RAV4, inclòs el sistema d’informació d’entreteniment i la pantalla que el suporta.
La mecànica electrificada del model és com la del nou plug-in RAV4, és a dir, en un motor de 2,5 litres de gasolina amb 175 CV que rep l’ajuda de dos motors elèctrics, un de 180 i l’altre de 55 CV (el primer a l’eix. davantera, la segona a l’eix posterior) que permet una velocitat màxima de 180 km / h.
La potència combinada del sistema encara no s’ha alliberat, però a la Toyota RAV4, aquesta xifra és de 305 CV. El Suzuki Across emet 22 gr / km de CO2, que és inferior al RAV4 (29 gr / km). Això indica que la cadena d’accionament Across serà menys potent que el RAV4.
El Suzuki Across comptarà amb quatre modes de conducció (EV, Auto EV / HV i HV) que permeten una gran versatilitat d’ús i també un mode de càrrega de bateria que permet utilitzar només el motor tèrmic. La bateria té una capacitat de 18,1 kWh que permet una autonomia en mode 100% elèctric de 74 km a una velocitat màxima de 135 km / h. Igual que RAV4 Plug In.
La tracció integral a les rodes es fa amb el sistema E-Four que permet canviar el parell entre els dos eixos en les proporcions 100: 0 i 20: 80, cosa que, segons l’enteniment de Suzuki, significa “millorar l’estabilitat quan s’inicia en superfícies relliscoses i un comportament confiat. corba quin sigui l’estat del sòl ”.
Un altre dels equipaments de l’Across és el mode Trail, que maximitza l’adherència en superfícies relliscoses alliberant el parell de les rodes que es llisquen i perden adherència i es desvien cap a les rodes amb tracció.
En els equipaments estàndards, hi ha moltes funcions de seguretat amb sistema pre-crash, manteniment de carrils, lectura de senyals de trànsit, control de creuers dinàmic i control de punts cecs. Rodes de 19 polzades, llums amb tecnologia LED i llums diürns LED durant el dia completen l’equip.
A la tardor estaran a la venda a Europa.