DTM: Müller intractable en aques inici de temporada 2020, BMW s’apropa

Tercera cursa, tercera victòria: Nico Müller domina el DTM. Al Lausitzring, el pilot d’Audi de Suïssa va guanyar la tercera cursa de la temporada. Això el va convertir en el primer pilot de DTM de la història en guanyar les primeres tres carreres en una temporada. Després de la decepció a Bèlgica, BMW es va mostrar considerablement més fort i va aconseguir el segon lloc amb Sheldon Van Der Linde. Fins i tot van pressionar Müller i es trobava en disputa per la victòria. Al costat de sis Audis, quatre BMWs van completar els deu primers llocs. En tercer lloc, Robin Frijns (Audi) que, com a Spa, no va poder convertir la seva posició de pal en la seva primera victòria de la cursa DTM. Habsburg, mentrestant, va sorgir com a sorpresa. Amb l’Audi de l’equip belga WRT, l’austríac va aconseguir el sisè lloc amb un molt bon rendiment.

Abans de la quarta cursa de la temporada el diumenge, el segon classificat de l’any passat, Müller, ja està liderant la classificació de pilots amb 80 punts. Frijns és ara segon (43) del campió defensor, Rast, és tercer (35). A Lausitzring, situat entre Berlín i Dresden, el DTM va viure la seva primera sessió doble de curses en un mateix cap de setmana, per tant, la cinquena i sisena cursa de la temporada se celebrarà en el mateix lloc.

BMW pressionant Audi per primera vegada

En una cursa que va incloure nombroses lluites de posició, Nico Müller ja va establir les bases del seu èxit al principi de la mateixa. En el camí cap a la primera curva crítica, va controlar al seu company pilot holandès Robin Frijns. Sheldon van der Linde també va ocupar un lloc al principi i va reclamar el tercer lloc de Loïc Duval (FRA/Audi) que va acabar sent l’únic pilot que no va acabar. El campió defensor René Rast també va aconseguir un bon inici, però després es va convertir en víctima d’un contacte i va sortir-se a l’herba a la tercera volta per evitar danys majors.

Van der Linde va confirmar la tendència a l’alça de BMW i va pressionar a Frijns. El sud-africà va entrar en els box pel seu canvi de pneumàtics i va passar després a Frijns, quan l’holandès es va reincorporar a la cursa després de la seva parada. Després d’això, van der Linde va mostrar el seu esperit amb el BMW M4 DTM i va reduir progressivament l’espai amb Müller. Els suïssos, però, van veure l’atac, no es van equivocar i finalment van portar la victòria a casa per davant de Van der Linde i Frijns. Amb el quart i cinquè lloc, respectivament, el doble campió Marco Wittmann i l’ex-Formula 1 Timo Glock van subratllar el fet que BMW ha fet progressos significatius en només quinze dies. René Rast, que també va perdre temps durant el canvi de pneumàtics, només va acabar setè darrere de Habsburg. .

Segona posició per al pal holandès Frijns

En repetir la seva actuació de Spa-Francorchamps el dissabte, Robin Frijns havia aconseguit la seva segona posició de la temporada. Nico Müller, guanyador de dobles curses de Spa i Loïc Duval, van superar les tres primeres posicions de graella per Audi. BMW es va mostrar considerablement més fort que durant l’obertura de la temporadaa Bèlgica i també va tenir tres dels seus cotxes entre les tres primeres files de la graella amb Sheldon van der Linde, Timo Glock i Marco Wittmann.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments