Joan Enric Fugueras: Personalment prefereixo la sortida des de aturat. D’aquesta manera podríem dir que torna a engegar una nova cursa, amb la salsa, el risc inherent que comporta una nova sortida amb els cotxes aturats.La re sortida darrera el SC es una sortida llançada que fa que les posicions estiguin ja molt definides i que, si be es cert que també te la salsa de la lluita per la posició aprofitant la inèrcia dels cotxes, no es pot igualar a una sortida des de aturat.
Alex March: Personalment, després d’una bandera vermella prefereixo que les curses es reiniciïn en estàtic a la graella.Només acceptaria una sortida llançada, en el cas que les condicions climatològiques dificultessin la visibilitat als pilots i hi hagués perill d’accident.Una bandera vermella significa la detenció immediata de la cursa. Per tant, penso que el més raonable és que si aquesta s’ha de reprendre, que es reprengui com una cursa nova mantenint un ordre a la graella de sortida, determinat per les posicions de la darrera volta completada.
Jordi Domènech: Haig de dir que ni una ni l’altra. Per una banda, trobo que els reinicis darrere el cotxe de seguretat donen moltes facilitats al líder, i gairebé mai veiem un avançament pel liderat en aquestes situacions. Per altra banda, els reinicis a la graella solen ser avantatjosos per als que surten pel costat bo; a Monza, a la sortida original i a la segona sortida els pilots que estaven en segona posició varen perdre posicions en els dos casos.
SEGUEIX LLEGINT: CLICA AQUÍ