RAL·LIS: Michelin seguirà evolucionant els seus pneumàtics per la categoria Rally2

El director de ral·lis de Michelin, Arnaud Rémy, ha esbossat els plans de ral·li de l’empresa més enllà del final d’aquesta temporada, el final com a proveïdors oficials del WRC.

L’empresa de Clermont-Ferrand va perdre en la licitació per subministrar pneumàtics del WRC durant els següents quatre anys, amb Pirelli guanyant la licitació per al servei WRC, WRC2 i Junior WRC.

Rémy:

«Estem fora del WRC, però Michelin no té previst aturar les activitats de ral·li. De fet, els ral·lis són l'[activitat] més important pel que fa a la visibilitat, la comunicació i el volum de la fàbrica per a Michelin.

«Però en termes de volum, el WRC era només una part molt petita, només el 5% del nostre volum. Estar lluny del WRC significa que podrem centrar-nos en altres activitats de ral·li en altres continents.

«Abans, estàvem tant centrats en el WRC que no tenim recursos per anar i fer res més, però ara podem anar a Amèrica del Sud a Amèrica del Nord on les coses estan creixent de nou i a l’Orient Mitjà i Àsia Pacífic.

«És clar que tornarem a treballar més al Campionat de Ral·lis d’Europa on veiem el potencial per subministrar més conductors privats».

Rémy va negar que hi hagués hagut algun tipus d’abandonament en el desenvolupament del nou producte.

«Anem a llançar una nova gamma de rodes d’asfalt per als cotxes Rally2 a principis de l’any vinent i això ens crearà moltes oportunitats»

Michelin ha estat una constant en el WRC des del final de l’última temporada de Pirelli com a proveïdor de pneumàtics en 2011. Abans d’això, Michelin va realitzar breument la seva campanya WRC a través de la marca BF Goodrich, però d’altra banda, Michelin ha estat present durant 41 de les 48 temporades WRC des de la seva creació en 1973.

“És clar”, va dir Rémy, “enyorarem el WRC. Però ara tenim l’oportunitat d’anar a un altre lloc».

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments