El pilot osonenc no va tindre rival a Cervera. La segona prova de la temporada sobre terra va ser dominada amb mà de ferro per la parella amb l’Skoda Fabia R5 de Terra Training Motorsport.
Només arribar a Cervera ja es podia comprovar que el dia seria difícil per a molts, pilots, comissaris, oficials, organitzadors i aficionats. El fort vent feia baixar la sensació tèrmica de forma contundent, el que convertia en epopeia seguir els trams a peu de cuneta.
Pons – Sanjuán es van quedar ràpidament sols en la lluita per la victòria. Després del primer tram Eduard Pons – Alberto Chamorro abandonaven amb problemes tècnics en el seu Skoda Fabia R5. Només Manuel Jesús Jiménez i Nacho Paz amb un Citroën DS3 N5 eren capaços d’apropar-se, tímidament, al ritme de l’osonenc.
Xavi Vidales i Jordi Hereu amb el veterà però incombustible Mitsubishi Lancer Evo eren tercers, primerament van lluitar amb en Dani Solà i David Moreno per l’últim esglaó del podi però problemes amb el Demon Car Buggy del campió del món Júnior el van apartar de la prova.
Pons – Sanjuan es prenien molt seriosament la prova, encara que ja sense rivals, van seguir baixant els registres en les segones passades pels trams. Això sí, ja en les dues últimes especials el temps es van estabilitzar i la victòria ja estava al sarró.

Per darrera la diferència mecànica era molt gran, però els pilots del Volant RACC van estar davant de tot entre els dues rodes motrius. Dalmau – Parera s’instal·laven en la quarta posició, però Aymerich – Bellver aconseguien en l’últim tram un tercer millor temps scratx.
Així dons Daniel Dalmau i Arnau Parera (Peugeot 208 1.2 Puretech), eren els millors del Volant RACC-Trofeu Mavisa i també entre els vehicles de dues rodes motrius.

Àlex Español i Claudio José Ribero Leite (Ford Focus 1.6) eren els millors del Campionat de Catalunya de Promoció. Gabriel Jiménez i Jennifer Muñoz (Ford Focus 1.6), eren els segons en Promoció i primers en el Trofeu Júnior.
Octavi Moreno i Ruben Ordoñez (Ford Focus 1.6) s’emportaven la victòria entre els participants del Trofeu Catalunya de Ral·lisprints de terra.
Classificació final
1 | 1 | CC 4RM | PONS-SANJUAN | A4 | SKODA FABIA R5 EVO | 48’25″4 | ||
2 | 4 | CC 4RM | JIMENEZ-PAZ | A4 | CITROEN DS3 | 51’41″1 | +3’15″7 | |
3 | 3 | CC 4RM | VIDALES-HEREU | P4 | MITSUBISHI LANCER EVO 5 | 53’35″5 | +5’10″1 | |
4 | 14 | CC-VR 2RM | DALMAU-PARERA | N2 | PEUGEOT 208 1.2 PURETECH | 57’03″6 | +8’38″2 | |
5 | 8 | CC 2RM | ROVIRA-TORRADO | N2 | FORD FOCUS 1.6 16V | 57’20″7 | +8’55″3 | |
6 | 20 | CC-VR 2RM | HERNANDEZ-SANJUAN | N2 | PEUGEOT 208 1.2 PURETECH | 57’32″0 | +9’06″6 | |
7 | 17 | CC-VR 2RM | ABAD-BARROSO | N2 | PEUGEOT 208 1.2 PURETECH | 57’33″1 | +9’07″7 | |
8 | 15 | CC-VR 2RM | AYMERICH-BELLVER | N2 | PEUGEOT 208 1.2 PURETECH | 57’38″1 | +9’12″7 | |
9 | 19 | CC-VR 2RM | SOCIAS-SALVO | N2 | PEUGEOT 208 1.2 PURETECH | 57’49″5 | +9’24″1 | |
10 | 16 | CC-VR 2RM | MUÑOZ-MARTINEZ | N2 | PEUGEOT 208 1.2 PURETECH | 10″ | 58’26″8 | +10’01″4 |