FÓRMULA 1 EN CATALÀ: Crònica del GP d’Eifel 2020: Torna el circuit de Nürburgring

La Cursa. S’apaguen el semàfors i el cantó brut de la pista surt molt bé, comprometent la primera posició de Bottas, que es recupera i defensa amb ungles i dents el seu lloc, tot i que Hamilton el fa fora de pista a la primera corba. Amb poques voltes ja tenim els 2 Mercedes (Bottas i Hamilton respectivament) i a Max lluny del quart classificat, que és el Ferrari de Leclerc que al no poder seguir el ritme va fent un tap a la resta de pilots. Mentrestant Ricciardo es va preparant l’avançament al primer dels Ferrari per situar-se en posició de podi.

Avaries, trompos i topades marquen la cursa. La primera part d’aquesta cursa ha estat marcada per aquests esdeveniments. El primer l’hem tingut de la mà de Vettel quant intentava avançar a Giovinazzi i al final de recta fa un canvi de sentit que li fa derrapar el cotxe i perd unes quantes posicions. Més tard tenim a Bottas que fa un pla al pneumàtic al mateix lloc deixant-li unes vibracions al cotxe i perd la seva posició mentre Max aprofita per pressionar-lo, això provoca que entri a box a canviar les rodes. Una altra ens la trobem quan Russell va darrera de Vettel (acabava de sortir de box feia poc) i ve Räikkönen per darrera i li dóna un cop que li trenca la suspensió i li punxa la roda, abandona i Kimi s’emporta una sanció de 10 segons. Aquest fet fa que surti el primer Virtual Safety Car fugaç que aprofiten els primers per canviar pneumàtics.

Segueix llegint: https://www.formula1encatala.cat/2020/10/cronica-del-gp-deifel-torna-el-circuit.html?m=1

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments