Els rumors creixents apunten a la possibilitat que Hyundai abandonés el WRC a finals del 2021 i es dirigís al Campionat Mundial de Resistència i a les 24 hores de Le Mans el 2023. Andrea Adamo, cap d’equip de Hyundai no fa comentaris sobre els rumors, però en declaracions a Dirtfish diu que li preocupa la introducció de les noves regulacions híbrides al WRC:
“Podeu escriure el que vulgueu, la gent ha mort per permetre que els periodistes tinguin aquest dret. El que diria és que aquests híbrids són complicats de fer ara, el temps és massa curt i em preocupa ”.
Això significa que es confirmen els problemes amb la nova normativa híbrida del WRC. Hi ha opinions fermes sobre el tema, com es pot comprovar, ara amb declaracions públiques, Hyundai no té moltes ganes d’avançar i això podria significar deixar el WRC a curt termini. A finals de 2021, a finals de l’any vinent.
Buscant patrocinadors
Hyundai ha començat una campanya per trobar nous patrocinadors en el WRC i el WTCR. A la xarxa social de professional, Linkedin, ha llançat una campanya perquè qualsevol persona que conegui una empresa que pugui estar interessada en el patrocini en automobilisme es fiqui en contacte amb la gent d’Alzenau.
Veurem com evoluciona el tema, però els problemes econòmics podrien estar al darrera de tota aquesta situació.