Després del Mii electric i Leon e-Hybrid, el Tarraco e-Hybrid s’uneix ara a la gamma electrificada SEAT, i la marca catalana començarà la producció aquesta setmana. El híbrid Tarraco també serà el més potent de la seva gamma i està equipat amb un motor 1.4 TSI de 150 CV i un segon, elèctric, de 115 cavalls. La potència combinada és de 245 cavalls de potència.
La bateria de 13 kWh promet una autonomia elèctrica WLTP de fins a 49 quilòmetres i, combinada amb la del motor tèrmic, permet a Tarraco tenir un abast total de fins a 730 quilòmetres. El motor està associat amb la coneguda caixa DSG de 6 velocitats i el parell total és de 400 Nm.
La versió e-Hybrid del SUV més gran de SEAT sempre s’inicia en mode elèctric, sempre que la bateria estigui prou carregada. La propulsió elèctrica es pot utilitzar fins a 140 km / h, el límit a partir del qual s’activa automàticament el mode híbrid. La bateria també es pot reservar per al seu ús a la destinació, com ara per a centre urbà, per exemple.
La bateria es pot carregar en 3 hores i mitja mitjançant una caixa de paret de 3,6 kW o en poc menys de 5 hores mitjançant un endoll de 2,3 kW. El nou Tarraco e-Hybrid estarà disponible en una configuració de 5 places, amb nivells d’equips Xcellence i FR i arribarà al mercat el primer trimestre del 2021.