El Ral·li Islas Canarias 2020 per Jordi Parro

El millor moment del ral·li

En un ral·li « de veritat », molt complicat per les condicions climatològiques, ja que canviaven contínuament, i on pràcticament cap participant estava al 100% còmode amb les seves eleccions de pneumàtics, els pilots d’aquí van demostrar estar a un gran nivell lluitant amb la flor i la nata del Campionat d’Europa.

El pitjor moment del ral·li

Probablement ha estat el ral·li en que més feina he tingut com a Comissari Esportiu. Fins a 23 decisions sense comptar els casos en que no va ser necessària cap decisió. Seria molt llarg explicar cada una de les diferents decisions que vam prendre. Però evidentment el pitjor es haver de desqualificar a pilots de casa nostra per infraccions al reglament que van fer per intentar continuar en carrera quan tenien problemes diversos, i especialment després d’haver estat fent una fantàstica carrera.

El que més m’ha sorprès del ral·li

Jo no havia estat al Ral·li Islas Canarias des de feia 5 anys. A part dels típics trams per les muntanyes del centre de l’illa, em va sorprendre la quantitat de trams que començaven, acabaven o passaven pel centre de poblacions. Coneixedor de que això representa un gran esforç, li vaig preguntar a l’organitzador el motiu d’aquest fet. La resposta només es pot donar en llocs on hi ha una gran afició als rallis: Els pobles no només demanen al organitzador que el ral·li passi per el centre del seu municipi, sinó que a més a més contribueixen econòmicament en forma de patrocinadors, cosa que representa quasi un 10% del pressupost total del ral·li.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments