Extreme E: Primer test a Motroland Aragón

L’Extreme E va realitzar la seva primera prova conjunta a Motorland Aragon. Anteriorment, les proves SUV ODYSSEY 21 es realitzaven a França, al castell de Lastours. Ara, els nou equips confirmats per a la temporada inaugural d’Extreme E porten dos dies a l’Arago, en un circuit amb dues configuracions diferents, que ha suposat la primera vegada que els cotxes elèctrics estaven a plena potència, és a dir, 400kW (o 550 cavalls).

Al circuit de Motorland hi havia dues configuracions de pistes i, segons el director de la cursa Extreme E, Scot Elkins:

Vam tenir problemes amb el temps, però en general va ser bo. Hem utilitzat dues configuracions de pistes en aquesta prova, amb la primera més llarga i oberta, una cosa més semblant al que tindrem. L’altra era una configuració més tancada. Per tant, aquesta prova va donar a tothom l’oportunitat d’estar en diferents terrenys, cosa que passarà la temporada ”.

Per al nou cop campió del món de ral·li, Sébastien Loeb, que forma part de l’equip X44:

Ha estat fantàstic esbrinar com funciona el cotxe. Estem optimitzant els darrers detalls i estic molt content. Tinc una bona sensació al volant, la potència és bona i estem treballant per millorar el comportament del cotxe ”.

Imagen

Per a Jamie Chadwick, de l’equip de Veloce Racing, al final del primer dia va dir:

“Va ser una bona experiència, tot i que el temps no va ajudar. Vam aconseguir anar a les dues configuracions de manera que vam poder estar en diversos tipus de terreny ”.

Per al fundador de la sèrie, Alejandro Agag

Fa dos anys que treballem per aquest dia. El somni s’ha complert i estic molt orgullós de veure un grup així, amb tants pilots amb talent. Tenim una de les graelles amb més talent del planeta ”.

A més dels pilots que faran la temporada inaugural, el pilot de Fórmula 1 de Ferrari, Carlos Sainz, també va estar present a l’equip d’Acciona, on el seu pare i Laia Sanz comparteixen el SUV ODYSSEY 21.

Imagen

Per al pilot de Fórmula 1

“Ja esperava que el meu pare participés a Extreme E i per això hem estat molt ocupats durant els darrers tres o quatre mesos amb aquest projecte. És un nou repte i veig que estan treballant molt per ser competitius. El missatge climàtic d’Extreme E és molt important perquè hem d’alertar la gent sobre el que està passant al món i, a més, espero que puguem treure un bon espectacle d’aquí ”.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua