RAIDS: Tesla vs SCG, elèctric vs hidrogen

Elon Musk i el Tesla Cybertruck van rebre recentment un desafiament per participar en la Baja 1000 de 2023, una de les carreres més prestigioses del món. El que és bastant curiós és que el vehicle que probablement s’enfrontaria contra el Cybertruck en la carrera de 1.000 milles seria una versió propulsada per hidrogen d’una bèstia fora de carretera que ja havia guanyat l’esdeveniment dues vegades.

A l’abril de l’any passat, Elon Musk va declarar que Tesla està treballant intensament per augmentar les característiques dinàmiques de suspensió del Cybertruck per donar un completa sensació de dinamisme del cotxe de fora de carretera. Musk va assenyalar que aquests canvis permetrien que Cybertruck lluités a la Baja, un dels esdeveniments de carreres més prestigiosos del món. Aquesta declaració sembla haver-se fet ressò de James Glickenhaus, el líder del fabricant d’automòbils Scuderia Cameron Glickenhaus.


En un post de les xarxes socials, Glickenhaus va esmentar el menyspreu de Musk per la propulsió per hidrogen i l’excursió de Cybertruck a la Baja 1000. L’executiu de SCG va llançar el gua, dient atrevidament a Musk que “bring It”.

“Has dit que la tecnologia de l’hidrogen és “estúpida i de mal gust”. També has esmentat que la Baja seria una gran prova per al teu Cyber Truck.

SCG pot ser un fabricant poc conegut, però els cotxes que l’empresa ha creat han liderat en els seus respectius segments. L’empresa és responsable de vehicles com el supercotxes 004C, que ha tingut un gran impacte a Nurburgring, i el Boot, un $250,000-off-roader que ha guanyat la Baja 1000. Durant l’excursió del Boot el 2020 a la Baja 1000, el vehicle va humiliar el Ford, batent el poderós Bronco R per 5 hores i 15 minuts.


Tot i que el seu desafiament a Elon Musk i la Tesla Cybertruck ja són prou notables, Glickenhaus va augmentar encara més l’oferta. Responent a la crítica d’Elon Musk sobre la propulsió per hidrogen, Glickenhaus va assenyalar en el seu missatge a les xarxes socials que la seva empresa està pensant a oferir una versió propulsada per hidrogen de l’arrencada, i seria aquest vehicle contra el qual Cybertruck s’enfrontaria.

L’executiu de SCG va afegir que ell creu que l’arrencada d’hidrogen seria capaç de completar la carrera de 1.000 milles en un tanc d’hidrogen, però el SCG estaria disposat a ajudar Tesla a trobar i establir estacions de càrrega per al Cybertruck, que s’espera que tingui poc més de 500 milles de distància.

El desafiament de Glickenhaus a Elon Musk és per a la Baja 1000 de 2023. Això és només en dos anys. Ara correspondria a Musk, l’equip de Tesla i el Cybertruck donar una resposta.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments