WRC: Oliver Solberg amb un Hyundai i20 WRC a l’Àrtic Rallye 2021

Oliver Solberg debutarà al WRC a la segona prova del Campionat Mundial de Ral·lis del 2021, a l’Àrtic Rallye de Finlàndia, al volant d’un Hyundai i20 Coupe WRC.

Després de competir a la prova finlandesa al gener amb un Hyundai i20 R5, acabant tercer a la general, aquesta vegada aprofitarà el coneixement del tipus de camins per debutar al màxim nivell. Tot i que es tracta bàsicament d’una prova, sense més objectius que aprendre tant com sigui possible, és sens dubte un repte important per al jove, que ha de mostrar una barreja de maduresa i rapidesa, i també molt important, portar el cotxe fins al final de la carrera.

Al costat del seu navegant Aaron Johnston, Solberg competirà per les nevades carreteres finlandeses amb un cotxe preparat per 2C Compétition. Tot i que la participació a l’Àrtic Rallye Lapònia dóna a l’equip certa sensació de familiaritat, serà la primera vegada que competeix al WRC. Com a tal, l’objectiu serà guanyar experiència i familiaritzar-se amb la naturalesa d’alta velocitat de la Hyundai i20 Coupe WRC:

“El primer per a mi és donar un agraïment a Hyundai Motorsport per donar-me aquesta oportunitat de guanyar experiència i per confiar en mi per conduir el Hyundai i20 Coupe WRC. Aquest és realment un somni de debutar en un World Rally Car amb els actuals campions de constructors. He conduït molt per la neu i conec aquest tipus de condicions força bé, però el cotxe és completament nou per a mi. L’únic objectiu a Lapònia és aprendre i adquirir experiència. Vull entendre el Hyundai i20 Coupe WRC més que quan el vaig començar ”, va dir Oliver Solberg.

El director de l’equip, Andrea Adamo, va dir:

“Estem molt contents que Oliver tingui l’oportunitat de conduir el Hyundai i20 Coupe WRC, per descomptat, veurem el seu nivell de rendiment, però no hi ha pressió sobre les seves espatlles en el seu debut al WRC . Ha de gaudir del ral·li i gunyar tanta experiència com sigui possible. Serà la seva primera vegada en aquest nivell en un ral·li mundial, però és més una prova que qualsevol altra cosa; ha d’aclimatar-se i familiaritzar-se amb la naturalesa d’alta velocitat del cotxe en aquestes condicions hivernals. Esperem veure’ls a l’arribada, al final del Power Stage, amb molt de plaer i felicitat, aquest és l’objectiu principal ”

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments