Després d’haver reduït l’alineació a només un RT24-P aquest any contra els dos anteriors a IMSA, Mazda ha formalitzat avui la seva sortida de la sèrie al final de la campanya del 2021.
Mazda té una llarga història en competicions i recentment ha afegit algunes victòries i podis al seu CV. Estem especialment orgullosos de la nostra victòria a les 12 hores de Sebring (novembre passat) i dels nostres podis a les 24 hores de Daytona el 2020 i el 2021. Aquests són èxits importants en la història de Mazda Motorsports. Agraïm als nostres pilots, equip, socis i aficionats els seus anys de suport i esperem poder completar una forta temporada 2021. «
Masahiro Moro, president de Mazda North American Operations
Però aquesta no és l’única mala notícia, ja que Mazda va aprofitar per confirmar que ja no treballa en un possible compromís el 2023 a LMDh. El motiu: la visió del futur dels promotors no compleix les expectatives d’aquest constructor històric de l’IMSA.
Per tant, Cadillac i Acura estaran sols l’any vinent a DPi, abans que possiblement s’uneixin Audi i Porsche el 2023, que han formalitzat el treball en el disseny d’un LMDh.
També cal destacar que l’actual cap, Nelson Cosgrove, donarà pas a Mo Murray, fins ara responsable del projecte DPi.