WRC: Rovanperä descontent amb la seva actuació a l’Àrtic Rally 2021 per la manca de confiança amb el cotxe

Amenaçat per Thierry Neuville des del dissabte a la nit, el finlandès va poder trobar els recursos per mantenir l’avantatge sobre el belga, fins i tot marcant el millor temps a la Power Stage.

En la roda de premsa posterior, el pilot de Toyota va analitzar el seu cap de setmana.

“Va ser un cap de setmana força dur, per ser sincer. Per descomptat, estic content amb els punts que hem aconseguit aquí. Com va dir Ott, al principi el pla era ser ràpid des del primer pas. Jo també vaig intentar fer-ho, però no vaig poder fer-ho completament i vaig perdre temps. I després vam intentar ser el més ràpid possible tot el temps. Però vaig lluitar amb el cotxe tot el cap de setmana, no va ser perfecte. Hi va haver algunes dificultats per estar al ritme òptim. Però encara va ser un bon cap de setmana «.

Dissabte al matí, Kalle Rovanperä va intentar canviar la situació, canviant alguns paràmetres. Preguntat sobre aquest canvi, el finlandès es va negar a donar més detalls.

“No, no, no ho diré. No hi havia res realment important. Sempre és una mica arriscat canviar alguna cosa important a la configuració. Va ser millor al bucle d’ahir a la tarda i avui tot anava molt bé, encara no era perfecte, però va anar millorant tot el temps i va ser agradable veure que podríem lluitar al final «.

Privat d’una lluita per la victòria, el jove finès encara va passar una bona estona en la seva lluita contra Thierry Neuville, reconeixent les qualitats del seu oponent.

“Va ser bastant interessant tenir la baralla amb Thierry. Ahir va ser molt intel·ligent en la seva gestió de pneumàtics. Avui ha estat bo començar amb una diferència tan petita. No hi havia molta diferència però n’hi ha hagut prou ”.

Mai en perfecta harmonia amb el seu cotxe, el nou líder del campionat mundial va admetre haver atacat dur tot el cap de setmana.

Vaig arriscar, és clar. He de dir que tot el cap de setmana vaig atacar força fort. El cotxe no era perfecte a molts llocs i podia veure que perdia temps. Per tant, necessitava atacar per guanyar en altres llocs. També hi va haver un gran risc en l’última especial. Per descomptat, vaig intentar no córrer el màxim risc, perquè també hem d’agafar els punts per a l’equip. No volia acabar la prova en aquest moment, però necessitava empènyer «.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments