Harry Tincknell diu que la decisió de Mazda d’acabar el programa DPI no ha afectat l’enfocament de l’equip durant la resta de la temporada del Campionat de l’IMSA.
El fabricant japonès va anunciar el mes passat que sortiria de la categoria de prototips d’alt nivell en finalitzar l’any per no continuar tampoc en la nova era LMDh quan debutarà el 2023.
Mentre que la notícia va atrapar els pilots fora de lloc, Tincknell va dir que tenien moltes ganes gràcies al èxits de les últimes carreres.
Tincknell i els seus companys Oliver Jarvis i Jonathan Bomarito acaben d’aconseguir un tercer lloc a les 24 h de Daytona, amb el No 55 Mazda RT24-P entrant al Mobil 1 Twelve Hores de Sebring com a guanyadors de la cursa. Jarvis va afegir que Multimatic no necessita més motivació del que ja té.
La decisió Mazda, inesperada
Bomarito va admetre que la decisió de Mazda d’eliminar el programa DPI va ser una sorpresa per a tots els implicats.
«Crec que ha agafat a tothom una mica fora de guàrdia per ser honest. Tots estàvem esperançats que el programa continuaria i aniria al futur amb LMDh.
Tant Bomarito com Jarvis estan actualment concentrats de Mazda, amb Tincknell contractat per Multimatic, que s’entén que està involucrat amb un programa LMDh per a 2023.