Una cursa fantàstica que va tenir tants girs i sorpreses. 12h cursa de resistència que ho tenien tot. Una victòria inesperada que es va materialitzar només al final de la cursa. El Cadillac #5 de Mustang Sampling / JDC-Miller Motorsport de Tristan Vautier Loic Duval i Sebastien Bourdais van guanyar a Sebring.
En una cursa plena d’incidents i amb diverses situacions de neutralització amb el recorregut sota bandera groga, tot es va decidir en les darreres hores. Després del setè període de de bandera groga completa, els prototips anticipaven les seves parades a boxes i tot es tronava boig.
Però Bourdais va ser capaç de controlar les coses i va acabar amb la victòria en el cotxe que compartia amb Loïc Duval i Tristan Vautier. La incertesa es va mantenir fins al final a causa d’una nova neutralització a mitja hora de la bandera a quadres. El Mazda #55 va acabar segon a només 1.435 amb Harry Tincknell, Jonathan Bomarito i Oliver Jarvis. A la pista, el tercer lloc el va aconseguir el Cadillac #48 d’Ally Cadillac Racing amb Kamui Kobayashi, Jimmie Johnson i Simon Pagenaud, però que serien penalitzats i caurien al fons de la classificació.
Aquesta penalització va beneficiar Meyer Shank Racing, que va aconseguir el lloc més baix al podi amb l’Acura #60, pilotat per A.J. Allmendinger, Juan Pablo Montoya i Olivier Pla. Rossi encara va aconseguir recuperar-se amb l’Acura #10 d’Albuquerque i Wayne Taylor Racing en cinquè lloc, ascendint a quart amb la penalització del #48.
Moltes lluites també entre els LMP2 i LMP3 i GT
El triomf de LMP2 va somriure a Ben Keating, Mikkel Jensen i Scott Huffaker (PR1 / Mathiasen Motorsports / Oreca #52) que van vèncer a Dwight Merriman, Kyle Tilley i Ryan Dalziel (Era Motorsport / Oreca #18).
En una batalla a quatre, en LMP3 va acabar amb el triomf de Colin Braun, George Kurtz i Jon Bennett amb el Ligier #54 de CORE Autosport, per davant de Dylan Murry, Jeroen Bleekemolen i Jim Cox (Riley Motorsports / Ligier #91).
El GTLM va veure triomfar un Porsche #79 de WeatherTech Racing amb Cooper MacNeil, Mathieu Kaminet i Matt Campbell. Un incident entre el BMW #25 i el Corvette #3 va donar la davantera a Jaminet, que anteriorment havia estat superat per Connor De Phillippi (BMW Team RLL / BMW #25). El nord-americà i els seus col·legues Bruno Spengler i Phillip Eng van acabar segons, amb l’altre cotxe de l’equip tercer amb Augusto Farfus, Jesse Krohn i John Edwards. El Corvette #3 va acabar quart amb Antonio García, Jordan Taylor i Nick Catsburg.
Porsche també va guanyar al GTD, amb un doblet. El Pfaff Motorsports #9 va aconseguir dominar amb Lars Kern, Laurens Vanthoor i Zach Robichon que van discutir el triomf en els últims moments al Porsche #16 de Wright Motorsports amb Jan Heylen, Patrick Long i Trent Hindman. El podi de la categoria també va comptar amb l’Aston Martin #23 del Heart of Racing Team, pilotat per Ian James, Roman De Angelis i Ross Gunn.