WRC: Toyota no para de treballar per al 2022

Dimecres passat, abans de començar el Ral·li de Portugal aJari Matti Latvala se li va preguntar per quan anaven a provar el nou Rally1 fora de Finlàndia? El finlandès va respondre:

Ja hem pilotat amb el nou Rally1 a Finlàndia, però en un futur proper farem proves en altres llocs. Primer en un tram de terra ”.

I el futur proper va ser just després del Ral·li de Portugal, tal com es va veure en alguns vídeos, la prova es va fer a Portugal, a la zona de Viseu.

Latvala també comentava com veia el Rally1:

Tenint en compte el que vaig veure, estic segur que el nou Rally1 serà molt ràpid en trams com Finlàndia, Suècia i sobre l’asfalt, segur que també seran ràpids. La qüestió és que la part híbrida augmenta el pes dels cotxes, el nou Rally1 pesarà uns 100 kg més i potser en ral·li més tècnics, on hi ha zones molt sinuoses, els Rally2 puguin estar més a prop. Però estic segur que els cotxes seguiran sent molt ràpids, crec que la diferència en els ral·lis més ràpids no existirà en comparació amb el WRC actual. Potser una mica més lent, però no massa. El motor és el mateix que el cotxe actual, de manera que la potència gira al voltant dels 400 CV, aleshores tindrem la potència híbrida. Amb la part híbrida tindrem més parell, el pes l’afectarà una mica

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments