WRC: Neuville creu que Hyundai deixarà de millorar el cotxe actual per centrar-se en el Rally1 de 2022

Tan fort a Portugal abans de la seva sortida, Thierry Neuville no va ser capaç de recuperar aquest nivell de rendiment a Sardenya, enredant-se sense aconseguir revertir la tendència. A la línia de meta, el pilot d’Hyundai va perdre «només» set punts davant Sébastien Ogier al campionat, un problema menor.

Igual que Elfyn Evans, el pilot belga va tenir una primera jornada molt decebedora, deixant ràpidament la cursa per la victòria.

«Podria agafar els comentaris d’Elfyn i dir que són els mateixos per a mi (falta general de sensacions). No vaig poder tenir bones sensacions i vaig lluitar per trobar una mica més de velocitat i competir amb Séb i Ott. Em vaig centrar a conduir el cotxe i el meu estil. A les segones passada hi havia bona velocitat, però a les primeres passades vaig lluitar molt. Malauradament, Elfyn també va ser capaç d’agafar velocitat. Em vaig sentir impotent i em vaig adonar que havia de seguir endavant i anar a la Power Stage «.

Afortunadament, aquest diumenge, el múltiple subcampió del món de ral·lis va poder trobar els recursos necessaris per aconseguir la velocitat malgrat les dificultats dels pneumàtics.

“Vaig tenir dues punxades el primer dia i això significava que havíem perdut dos pneumàtics tous dels vuit permesos. diumenge només he acabat amb pneumàtics usats. Volíem tenir una bona posició al Power Stage i aquesta va ser la nostra única satisfacció aquest cap de setmana «.

El pilot belga ara espera trobar una bona sensació a Kenya per a un esdeveniment que promet sorpreses.

“A Portugal el cotxe funcionava bé. Hem fet diverses proves i espero que obtinguem la configuració correcta de seguida. El Safari serà una aventura nova i interessant per a tots nosaltres. Serà un esdeveniment realment difícil».

Preguntat sobre la suposada fragilitat del seu Hyundai, el belga creu que el fabricant coreà deixi d’afegir noves actualitzacions al cotxe actual, ja que se centrarà en el cotxe de l’any vinent.

«Si mires enrere dissabte i veus la mida d’una roca que va tocar (Tänak), no crec que cap d’aquests cotxes pugui suportar-ho. És cert, potser estem arriscant una mica més que Toyota, però l’equip està més centrat en el nou cotxe i sabem què hem de resoldre per ser forts amb el nou cotxe «.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments