Kalle Rovanperä / Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) han guanyat l’última l’especial del primer dia del Ral·li d’Estònia i han ampliat de nou el marge que els separa de Craig Breen / Paul Nagle (Hyundai I20 Coupé WRC), fins als 8,5 s.
Thierry Neuville / Martijn Wydaeghe (Hyundai I20 Coupé WRC) han estat tercers i han pogut ampliar la distancia amb els homes de Toyota que els hi xafen els talons per darrere. En la general, Sébastien Ogier / Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) es troba ara a 6,0 segons dels belgues i Elfyn Evans / Scott Martin (Toyota Yaris WRC), 21,7 dels homes de Hyundai que ara ocupen el lloc més baix del podi.

Dia dur per a M-Sport, que ha perdut a Gus Greensmith / Elliott Edmondson (Ford Fiesta WRC) per un problema amb la bomba d’aigua del Ford, i Teemu Suninen / Mikko Markkula (Ford Fiesta WRC), és en sisè lloc, patint el mateix problema.
Ott Tänak / Martin Järveoja (Hyundai I20 Coupé WRC) s’han retirat aquest matí després de dos punxades. Han començat el dia liderant, però perdien temps en una primera punxada. I com qui no vol la cosa es sortien de pista a molt alta velocitat punxant un segon pneumàtic. Aquesta vegada la les dues punxades no tenen escusa per al de Hyundai.
Takamoto Katsuta / Daniel Barritt (Toyota Yaris WRC) també s’han retirat després que el copilot es lesionés l’esquena després d’un salt, un cas similar al viscut per Evans en aquesta mateixa prova el 2019 quan encara no era puntuable pel WRC. Pierre-Louis Loubet / Vincent Landais (Hyundai I20 Coupé WRC) no han arriscar en excés per acabar el dia sense sobresalts.
Entre els Rally2 qui mana és el coet rus, Lukyanuk. La seva estrena al volant del l’Skoda Fabia no podria estar sortint millor. Mikkelsen és segon a quasi 20s i Lindholm tercer a 44. Tots tres pilots al volant d’un Skoda. Per la part de Hyundai la cosa no ha sortit gens bé, Solebrg i Huttunen s’han retirat de la prova per sortides de pista que han malmès els seus veterans i20 R5.