Maximilian Götz va aprofitar el problema a l’Audi R8 LMS Evo de Kelvin van der Linde, quan estava a punt de guanyar la segona cursa de la ronda de Lausitzring. Liam Lawson també va superar Kelvin van der Linde, malgrat la pressió que va fer el sud-africà. Philip Ellis, polesitter i guanyador de la cursa 1, va acabar quart i Sheldon Van Der Linde va tancar els cinc primers.
Lawson va començar la cursa molt bé, aconseguint superar Ellis a la primera volta. El Mercedes va ser més pesat que ahir i el britànic va tenir algunes dificultats per acostumar-se als 25 kg addicionals de la cursa. Lawson va dominar la cursa fins que els primers es van aturar als boxes. Van der Linde va ser el primer dels pilots més importants a aturar-se, amb Götz al darrere i Lawson aturant dues voltes més tard. El pilot de Red Bull va perdre temps quan el cotxe va baixar dels muntatges hidràulics i va sortir del llarg carril de boxes, Van der Linde i Götz van aprofitar la millor temperatura dels seus pneumàtics per passar al jove pilot.
Fins que, en l’últim quart d’hora de la cursa, misteriosament, l’Audi del sud-africà es va apagar i el pilot va haver de reiniciar-lo, perdent l’avantatge contra Götz que el seguia darrere i el 2n lloc contra Lawson.
Amb les dues primeres rondes completades, Kelvin van der Linde lidera el campionat amb quatre punts d’avantatge sobre Liam Lawson, amb Philip Ellis a set punts del líder en el tercer lloc de la classificació.
1 | Maximilian Götz | Mercedes | 56:52.829 |
2 | Liam Lawson | Ferrari | +4.675 |
3 | Kelvin van der Linde | Audi | +5.271 |
4 | Philip Ellis | Mercedes | +6.706 |
5 | Sheldon Van Der Linde | BMW M6 GT3 | +7.184 |