Alpine s’enfronta a una altra temporada del WEC amb el Rebellion R-13 rebatejat com A480 a la classe principal LM Hypercar. En ser l’única amb una antiga LMP1 en competició, no pot aspirar a triomfs absoluts recurrents i no té ningú del mateix nivell amb qui comparar-se, sent resignada a un altre període de compromís, abans de començar la classe LMDh el 2024.
Philippe Sinault, director de Signatech, soci d’Alpine, ha explicat a Motorsport.com que ja se sabia a l’inici del projecte que la situació seria així, ja que el focus se centra en LMDh:
«Coneixíem la situació des del principi del projecte. Sabíem que el 2021 i el 2022 serien anys de compromís i ho hem d’acceptar, per preparar-nos per al 2024 i per al futur. Així que no estem molestos per això. Hem de jugar amb les eines que tenim aquests dos anys.
Cal destacar que el futur LMDh d’Alpine estarà basat en un xassís Oreca, però amb un motor desenvolupat per la mateixa Alpine, aprofitant l’experiència adquirida amb la Fórmula 1.