WRC: Hyundai, toca ficar llum a la foscor

Hyundai va començar malament la temporada 2022, amb només Thierry Neuville / Martijn Wydaeghe acabant el ral·li en sisena posició sense un gran rendiment. Entre els seus tres pilots, només una victòria en els trams, i molts problemes durant el ral·li per resoldre a Alzenau. Molt frustrant per als tres pilots, que també van cometre errors, com va ser el cas d’Oliver Solberg, que va sortir-se de la carretera quan era desè.

Per al director de l’equip, Julien Moncet:

“Sens dubte, va ser un ral·li dur per a nosaltres. Estic decebut per tot l’equip que va treballar tant, els que van estar al ral·li i a la fàbrica. Hem de reaccionar.
Des del punt de vista esportiu, no estic content perquè estem aquí per guanyar, i el resultat no està a l’alçada de les nostres expectatives.

Sempre hi ha coses bones per extreure fins i tot dels moments més difícils. Quan el cotxe va funcionar sense problemes, vam poder mostrar alguns moments competitius, així que sé que el ritme és allà. Només hem de resoldre els problemes el més aviat possible”

Moncet va detallar l’evolució del ral·li dels seus pilots:

No hem començat bé, però hem d’estar orgullosos de nosaltres mateixos per haver portat tres cotxes a la sortida del ral·li. Clar que ens hagués agradat fer-ho millor, i aviat vam saber que tenim molta feina per fer. Noves normatives i un cotxe nou, així que sempre hem estat aprenent».

El segon dia va ser una muntanya russa amb alts i baixos que vam haver de superar. El positiu és que un cop resolts tots els nostres problemes, el cotxe és competitiu. Vam marcar uns bons temps per trams, Thierry va tenir alguns problemes amb l’e-kit que hem de mirar.

Dissabte vam tenir molts problemes als tres cotxes, cosa que pot passar en els primers ral·lis d’una nova temporada. Ott (Tanak) va tenir desperfectes a la part davantera que el van portar a retirar-se i Thierry va tenir un problema amb un amortidor. Al cotxe d’Oliver (Solberg) vam tenir una reiteració de l’entrada de fum a l’habitacle, fet que li va provocar l’abandonament.”

L’equip d’Alzenau comença al darrera de les altres dos escuderies, però ara queda un mes per al Ral·li de Suècia i després, gairebé dos fins a Croàcia, així que hi ha temps per treballar en el cotxe .

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments