WRC: Toyota es queda amb la mel als llavis

Després de la meitat del Ral·li de Montecarlo, Toyota tenia un cotxe al davant i un altre tercer a 9,3 segons del líder, així que acabar el ral·li amb un segon i quart lloc va ser frustrant, però l’equip japonès abandona Montecarlo amb la certesa que té un cotxe competitiu, i també pilots per lluitar al davant.

Per Jari-Matti Latvala, director de l’equip:

“En aquest moment hi ha certa decepció perquè estàvem molt a prop de guanyar, però així és com és l’automobilisme, i ho hem d’acceptar. El més important és que sabem que tenim un cotxe capaç de guanyar i un cotxe fiable, que ens dóna força per mirar al futur, i a la resta de la temporada. Seb (Ogier) ha fet una molt bona feina i malauradament al final no ha tingut la sort al seu costat.

Kalle (Rovanpera) ha millorat molt des de l’inici del ral·li i ha guanyat la Power Stage. Finalment Elfyn (Evans) també va mostrar una gran actuació, amb només un petit error, va ser segon a la Power Stage que ens ajuda al campionat, perquè tots els punts compten.

Vull felicitar a M-Sport i Ford, perquè està bé tornar a competir al davant amb ells, i també a Sébastien Loeb per una altra gesta sorprenent; va ser una batalla increïble aquest cap de setmana que sé que els aficionats van gaudir molt.

Hem començat bé, liderant el ral·li i amb dos cotxes entre els tres primers. De seguida vam quedar satisfets perquè demostrava que el nostre nivell de rendiment era alt. Quan vam arribar, ningú sabia on era. Per a Kalle va ser un començament més dur, però es va refer i va millorar.

El segon dia ens vam adonar que el nivell dels diferents cotxes era bastant proper: en algunes condicions crec que el nostre cotxe és millor, i en altres condicions un altre cotxe podria ser millor, però en una etapa tan primerenca sempre hi ha coses que podem millorar. La batalla entre els dos Sébastiens va ser emocionant i sabia que tots dos lluitarien fins al final.

Dissabte, el nostre cotxe va anar molt bé, els pilots es van sentir cada cop més còmodes i ja van poder intentar apropar-se als límits. Les condicions a Sisteron eren complicades, i sobre asfalt sec, Elfyn va cometre un petit error que va pagar molt car. Va ser una llàstima perquè estava fent una feina molt bona.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments