WRC: Breen pensat, l’estratègia de cara Suècia

Craig Breen tenia una estratègia molt clara per afrontar aquest Rallye de Monte-Carlo. El pilot irlandès, juntament amb el seu copilot Paul Nagle, van marcar temps molt competitius i constants durant tot el cap de setmana, des del segon dia de la cursa va ser habitualment tercer en les especials després de sobte a les dues especials finals, un sisè i un vuitè lloc. A la Power Stage, ni tan sols va intentar aconseguir un dels cinc punts disponibles. Però perquè?

Després del ral·li, Craig Breen va comentar com se sentia còmode amb el cotxe i va felicitar l’equip pel seu retorn a Dovenby, Cúmbria, per l’excel·lent treball realitzat els últims mesos, guanyat ritme durant el cap de setmana, acabant el ral·li en tercera posició:

Estic molt content amb el cap de setmana, potser no és el més fort pel que fa al ritme, però ens hem acostumat molt al cotxe amb cada especial. Definitivament vam trobar, en aquesta darrera jornada, el lloc ideal, així que el nostre ritme va ser molt bo, vam aconseguir portar a casa un podi. És fantàstic per a l’equip, és fantàstic tenir dos cotxes al podi, i ara tinc moltes ganes d’arribar a Suècia.

És evident que al Ral·li de Montecarlo, Craig Breen tenia ordres de no arriscar massa, i d’aconseguir bons punts. Això és el que va fer. Però aquell vuitè lloc de sobte es va veure una mica estrany. Hauria tingut algun problema a Power Stage. Sí, el problema s’anomenava Suècia.

Sense Loeb i Ogier a Suècia, l’irlandès va estar a punt de crear-se un problema, ja que si sortia primer a Suècia ho tindria realment difícil en termes de resultats, ja que li tocaria netejar camí per als altres. És per aquest motiu que no va aconseguir punts al Power Stage i va esperar que algú el superés en punts, i això és exactament el que va passar: Kalle Rovanpera obrirà pista a Suècia.

I realment paga la pena? La primera capa de neu és la més complicada i els que passen primer tenen molta més dificultat que els que passen en segon lloc. Per descomptat, quan més enrere millor, però segon és millor que obrir pista.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments