El pilot neozelandès vol rependre el seu camí al campionat del món des de la categoria Rally2 per fer un salt als Rally1
El Kiwi ha estat desaparegut al campionat del món des del 2018, però va pilotar al WRC2 per a M-Sport al Rally Gal·les de 2019, ara està treballant en un acord de dos anys per tornar al volant del Hyundai i20 N Rally2, la marca que el recolza en el seu país d’origen.
Als micròfons DirtFish, el pilot en va parlar de la següent manera:
Ser al WRC2 és l’opció més realista. Per descomptat, m’agradaria pilotar un Rally1, però la prioritat és tornar al campionat del món tan aviat com sigue possible.
Encara hem de definir oficialment el programa, estem treballant amb Hyundai Nova Zelanda, òbviament tenim excel·lents relacions amb ells, que sempre han estat al nostre costat per bé o per mal.
Durant els últims dos anys he estat a prop diverses vegades per tornar al WRC, tenia un calendari de quatre proves per córrer al volant de l’i20 Coupe WRC, però la pandèmia ho ha compromès tot.
El somni per a la propera temporada és competir a casa meva al volant d’un Rally1. Conec aquests camins com el palmell de la mà i crec que podria fer una molt bona feina. Malgrat tot, em sento en gran forma i sé que condueixo bé i no estic gens rovellat.
Òbviament, per mantenir-me, vaig treballar amb el meu Kona EV i això em va donar una idea de com conduir un cotxe elèctric o híbrid. Estic preparat, tinc moltes ganes començar…