Ja es calculava que el ‘brillant’ inici d’M-Sport/Ford al Rallye de Montecarlo difícilment tindria una continuació al Ral·li de Suècia, però s’esperava molt més dels homes de Ford. El pilot «top» de l’equip, Craig Breen, va fracassar, Adrien Fourmaux va haver de fer tot el possible per acumular quilòmetres i acabar la carrera, després de l’accident de Montecarlo mentre que Gus Greensmith va ser demanat que continués el bon treball de la primera carrera. Només aquest últim va complir d’alguna manera, i va ser recompensat amb un segon cinquè lloc consecutiu.
Craig Breen i Paul Nagle van sortir de la carretera al segon tram però ja van donar senyals de que podría passar amb l’accident al shakedown. Es van quedar atrapats en un banc de neu i perdien qualsevol opció a un bon resultat.
Adrien Fourmaux va rodar amb calma fins que va tenir un problema mecànic al Ford Puma Rally1, que el va deixar fora de la carrera.
Rich Millener, líder de l’equip:
Sabíem que repetir el conte de fades de Montecarlo seria difícil, però estem decebuts amb la cursa. Sabem que tenim ritme, però els problemes tècnics i els errors dels pilots han fet que no poguessin aprofitar el nostre gran inici a Montecarlo. Ara tenim un descans abans de Croàcia, anem a provar i veure què pot fer Puma.