FÓRMULA 1: Nou motorista al pàdoc?

Veurem un nou fabricant de motors al paddock de la F1? Actualment impulsat per Mercedes, Aston Martin podria separar-se del fabricant alemany per traçar el seu propi camí en els propers anys.

Tot i que la congelació de motors, aprovada el febrer de 2021, s’ha avançat un any per introduir-lo el 2022, alguns equips ja semblen estar mirant cap al 2026 i la introducció de la nova normativa al voltant de les unitats de potència a la Fórmula 1.

De tornada a la F1 com a equip oficial després de més de 60 anys d’absència, la firma de Gaydon sembla tenir grans ambicions en el futur. Si no és ni més ni menys que la continuació del que va ser Racing Point amb Mercedes com a proveïdor de motors, l’equip anglès es podria veure temptat pel desenvolupament d’un sistema de propulsió propi.

Crec que avançant amb les nostres ambicions, definitivament mirarem la possibilitat a llarg termini de desenvolupar la nostra unitat de potència. L’any 2026 marca l’arribada de la nova regulació de les unitats de potència i crec que com a equip ens agradaria participar-hi.

Director tècnic d’Aston Martin, Andre Green

Ara tenim Aramco (la companyia petroliera nacional saudita) com a patrocinador, així que crec que les converses tindran lloc durant els propers anys. L’examinarem en detall i veurem si hi ha cap avantatge en anar en aquesta direcció.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments