Encara no s’ha tret ni el camuflatge, però ja bat rècords. Honda ha revelat que el nou Civic Type-R ha batut el rècord de Suzuka i està preparat per a Nordschleife.
L’expectació sobre la nova generació de l’Honda Civic Type-R augmenta cada dia que passa i avui, la marca acaba de revelar que aquest model acaba de batre el rècord de volta més ràpida al circuit de Suzuka, en la categoria de carretera amb tracció davantera.
El nou esportiu de la marca va completar la volta de la pista de 5,8 km en 2m:23.120s, és a dir, 0,873 segons més ràpid que el seu predecessor, l’Honda Civic Type-R en desenvolupament que la marca estava provant el febrer de 2020 amb l’objectiu de crear l’edició especial GT.
Després del llançament de l’11a generació d’Honda Civic amb només una solució híbrida, el Type-R continuarà sent l’excepció a la regla, ja que està dirigit a un públic molt especial. I després de batre el rècord a la pista de Suzuka, la marca afirma estar preparada per portar aquest model a l’exigent circuit de Nordschleife, on el seu predecessor també va establir el rècord de la volta més ràpida per als models de tracció davantera i on ja ha estat amb aquest model, mig en secret, a finals de l’any passat.
Encara no es coneixen dades tècniques sobre la nova generació del Civic Type-R, però Honda assegura que la seva arribada al mercat es produirà a finals d’any. Fins aleshores, queda’t amb el vídeo de la volta rècord al Circuit de Suzuka, vist des de l’interior del cotxe…