FÓRMULA 1: Ferrari i el punt d’inflexió al GP al Circuit de Barcelona-Catalunya

Max Verstappen va guanyar la seva tercera cursa de la temporada tot i sortir tercer a la graella. L’extraordinari ritme de Red Bull amb el pneumàtic mitjà va ser clau per a aquest èxit: Leclerc i Sainz no van poder seguir el ritme de l’RB18 #1, que va ser capaç de mantenir la posició després del Safety Car.

En general, el seu avantatge de ritme sobre Leclerc va ser de 0,17s, encara que Binotto parlava d’una diferència de 0,2s per volta. El líder del campionat no tenia cap possibilitat de guanyar amb les millores que Red Bull ja va desplegar a Imola.

Fins ara, Red Bull ha portat quatre paquets de millores diferents, mentre que Ferrari només ha introduït alguns petits canvis al fons pla. Binotto es mostrava tranquil

«En algun moment ells [Red Bull] deixaran el desenvolupament, altrament no s’explicaria com gestionen el límit pressupostari. Fins ara han gastat més que nosaltres».

Ara li toca a Ferrari respondre amb un paquet de millores significatiu a Circuit de Barcelona-Catalunya. Les actualitzacions que estaven programades a Imola es van ajornar i es va abandonar a Miami l’aleró posterior de baixa càrrega aerodinàmica que donava una velocitat màxima més alta a causa del mal estat de l’asfalt.

Malgrat l’ajornament de les actualitzacions, Ferrari segueix al capdavant dels dos campionats i a un nivell proper al Red Bull, i segueix sense actualitzacions, per tant, les grans evolucions previstes seran el punt d’inflexió d’aquesta temporada.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments