Pocs dies abans de la jornada de proves de les 24 Hores de Le Mans, coneixem el Balanç de Rendiment per a aquest primer enfrontament a la pista de La Sarthe.
Penalitzat a Spa-Francorchamps després de la seva victòria a les 1000 milles de Sebring, l’Alpine A480 recuperarà part de la seva potència perduda per a la jornada de proves de les 24 hores de Le Mans, aquest diumenge 5 de juny. El prototip francès podrà desenvolupar així un màxim de 420 kW, corresponents a 563 cavalls de potència. Això representa un guany de 10 kW en comparació amb la ronda belga, però encara és de 20 kW inferior a la dels Estats Units.
Per a Toyota i Glickenhaus, res ha canviat respecte a les dues primeres carreres de la temporada. La potència del GR010 es mantindrà, doncs, inferior a la que va poder utilitzar l’any passat durant la prova: 506 kW per a aquest any, enfront dels 515 kW del 2021. També serà més pesada en 4 kg respecte a la seva victòria el 2021. El sistema híbrid es manté fixat a 190 km/h, com des de l’inici d’aquest exercici.
Toyota Gazoo Racing: 1066 kg i 962 MJ per al Test Day 2021, 1070 kg i 898 MJ el 2022.
Glickenhaus Racing: 1030 kg i 965 kg el 2021, 1030 kg i 910 MJ el 2022.
Alpine Endurance Team: 952 kg i 918 MJ el 2021, 952 kg i 774 MJ el 2022, +6 a +10 kW de 5000 a 8500 rpm i -23 kW.
Ferrari (GTE-Pro): dipòsit de 1269 kg i 94 litres el 2021, 1269 kg i 90 l el 2022.
Corvette: 1276 kg i 99l el 2021, 1269 kg i 98l el 2022.
Porsche (GTE-Pro): 1285 kg i 99 l el 2021, 1285 kg i 102 l el 2022.
Ferrari (GTE-Am): 1279 kg i 91 l el 2021, 1279 kg i 87 l el 2022.
Porsche (GTE-Am): 1295 kg i 96 l el 2021, 1295 kg i 99 l el 2022.
Aston Martin: 1257 kg i 93 l el 2021, 1262 kg i 92 l el 2022.