WEC: Coneixem el BoP per les primeres proves de Le Mans 2022

Pocs dies abans de la jornada de proves de les 24 Hores de Le Mans, coneixem el Balanç de Rendiment per a aquest primer enfrontament a la pista de La Sarthe.

Penalitzat a Spa-Francorchamps després de la seva victòria a les 1000 milles de Sebring, l’Alpine A480 recuperarà part de la seva potència perduda per a la jornada de proves de les 24 hores de Le Mans, aquest diumenge 5 de juny. El prototip francès podrà desenvolupar així un màxim de 420 kW, corresponents a 563 cavalls de potència. Això representa un guany de 10 kW en comparació amb la ronda belga, però encara és de 20 kW inferior a la dels Estats Units.

Per a Toyota i Glickenhaus, res ha canviat respecte a les dues primeres carreres de la temporada. La potència del GR010 es mantindrà, doncs, inferior a la que va poder utilitzar l’any passat durant la prova: 506 kW per a aquest any, enfront dels 515 kW del 2021. També serà més pesada en 4 kg respecte a la seva victòria el 2021. El sistema híbrid es manté fixat a 190 km/h, com des de l’inici d’aquest exercici.

WEC

Toyota Gazoo Racing: 1066 kg i 962 MJ per al Test Day 2021, 1070 kg i 898 MJ el 2022.

Glickenhaus Racing: 1030 kg i 965 kg el 2021, 1030 kg i 910 MJ el 2022.

Alpine Endurance Team: 952 kg i 918 MJ el 2021, 952 kg i 774 MJ el 2022, +6 a +10 kW de 5000 a 8500 rpm i -23 kW.

Ferrari (GTE-Pro): dipòsit de 1269 kg i 94 litres el 2021, 1269 kg i 90 l el 2022.

Corvette: 1276 kg i 99l el 2021, 1269 kg i 98l el 2022.

Porsche (GTE-Pro): 1285 kg i 99 l el 2021, 1285 kg i 102 l el 2022.

Ferrari (GTE-Am): 1279 kg i 91 l el 2021, 1279 kg i 87 l el 2022.

Porsche (GTE-Am): 1295 kg i 96 l el 2021, 1295 kg i 99 l el 2022.

Aston Martin: 1257 kg i 93 l el 2021, 1262 kg i 92 l el 2022.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments