RESISTÈNCIA: Lamborghini desvetlla més detalls del seu LMDh

Els detalls tècnics de la LMDh de Lamborghini es van revelant progressivament. D’acord amb les normatives ACO i IMSA, l’italià estarà equipat amb una unitat de potència de combustió interna -un V8 bi-turbo intern- unida a un sistema de recuperació d’energia genèric per a tots els LMDh. La potència combinada serà de 500 kW (aprox. 680 CV). Aquesta és la primera vegada que el departament d’automobilisme de la marca desenvoluparà completament un sistema de propulsió tèrmica.

Com amb tots els LMDh, la caixa de canvis P1359 de set velocitats serà subministrada per Xtrac, la gestió de l’energia i l’emmagatzematge d’energia per Williams Advanced Engineering i el MGU (motor generador elèctric) de Bosch Motorsport. Aquest darrer component també va causar problemes a Porsche durant les proves .

La marca transalpina ha presentat un primer teaser, amb fars reconeixibles i inspirat en elements de models anteriors. Dissenyat en estreta col·laboració amb el centre d’estil de la marca, el xassís està dissenyat en col·laboració amb Ligier Automotive i els elements de fibra de carboni són produïts a Itàlia per HP Composites, soci de Squadra Corse per a les plataformes GT3 i Super Trofeo. Aquesta empresa italiana pertany al grup Everspeed, del qual Jacques Nicolet (fundador de Ligier Automotive) n’és el president. Això explica en part els vincles entre les dues entitats.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments