El Consell Mundial de la FIA ha comunicat les modificacions relatives a la normativa esportiva del WEC a partir de 2023.
Per tal de facilitar el seguiment de les qualificacions, garantir als competidors un temps de conducció suficient i eixamplar la finestra de condicions òptimes per establir els temps, les qualificacions es compondran de tres sessions diferenciades de 15 minuts, amb una sessió dedicada per classe (GT, LM P2, Hypercar), a diferència del format anterior de dues sessions, una per a prototips (incloses les classes Hypercar i LMP2) i una altra per a cotxes GT.
Els fabricants que participen al Campionat Mundial de Resistència Hypercar han d’inscriure un mínim d’un i un màxim de dos cotxes. Qualsevol cotxe addicional del mateix fabricant ha de figurar a la nova classificació de la Copa del Món d’equips d’Hypercar. Per tant, cada fabricant ha d’indicar prèviament quins cotxes s’inscriuran al Campionat del Món i a la Copa del Món.
Com a part del full de ruta dels pneumàtics desenvolupat en consulta amb els fabricants de pneumàtics, l’any 2023 no es permetrà cap tipus d’escalfament dels pneumàtics. També com a part d’aquest full de ruta, la quantitat d’especificacions de pneumàtics disponibles a la classe Hypercar es reduirà a dues especificacions per circuit. el 2023 (i tres per a Le Mans), i amb una especificació per circuit (i dues per a Le Mans) l’any següent, el 2024.
S’han aprovat més normes per a la futura classe GT del Campionat del Món de Resistència de la FIA, que arribarà el 2024. La categoria basada en la plataforma tècnica actual de la FIA GT3 s’anomenarà LMGT3. D’acord amb la normativa de la classe Hypercar, els sensors de parell motor seran obligatoris per permetre el seguiment en directe del rendiment del tren de propulsió. Es permetran els kits de conversió dedicats, però no són obligatoris.
El període d’homologació dels cotxes LMP2 s’ha ampliat fins a finals de 2025.