Jari-Matti Latvala, preguntat pel futur del WRC durant el mes de setembre, va renovar el seu desig de veure evolucionar el reglament del WRC
Tot i que Toyota llançarà aviat el seu GR Yaris Rally2, el finlandès creu que el WRC haurà de canviar de categoria si M-Sport es veu obligat a abandonar el Rally1.
És important continuar amb les tecnologies verdes. S’utilitzen cotxes híbrids i combustibles renovables.
Latvala
Hi hauria d’haver un pla si, per exemple, Ford marxés. La solució més ràpida seria fer de la classe Rally2 la classe principal amb canvis menors. Cal fer alguna cosa si estem en aquesta situació.
Latvala
Ara, és difícil introduir deu cotxes Rally1 als ral·lis del Campionat del Món. Hyundai ja té un cotxe a la categoria Rally2. Després hi hauria Citroën, Skoda, Ford i nosaltres.
Latvala
Implicat al WRC des de fa uns vint anys, Jari-Matti Latvala ha vist evolucionar els parcs d’assistència i, segons el finlandès, cal simplificar-los per ser més atractius.
“S’ha de mantenir l’interès de la gent per els ral·lis. Els parcs d’assistència s’han tornat massa grans i atapeïts. Ara hem invertit massa en solucions de tipus F1. Hem espantat la gent».
Latvala